Představujeme novou Didaktiku elektrotechniky
Štěpán Kudláček
Štěpán Kudláček studuje informační technologie a technickou výchovu. Uvědomuje si totiž, že děti jsou naše budoucnost. Baví ho nacházet v pedagogice nové nevyšlapané cesty a rád o tom mluví. Řídí se tím, že nic není nemožné, a chce vnést do pedagogiky nový pohled. Ve volném čase se věnuje nejen psaní, ale zabývá se také implementací Google Workspace, efektivitou práce a organizací času. Miluje, když se naučí něco nového. Jak říká, učitelství, a to nejen techniky, je příběh, za který rozhodně nepatří tečka.
Hrdě se řadím mezi studenty bakalářského studia na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého. K mé budoucí aprobaci patří informační technologie a technická výchova. Učitelství se se mnou táhne již od základní školy a ať už budu jednou dělat cokoliv, vždy chci určitým dílem do vzdělávání přispívat.
Před pandemií jsem vytvořil projekt „Jak se učit bezbolestně“, kde jsem žákům 8. a 9. ročníků přibližoval, jak může mozek přijímat a hlavně si pamatovat různé informace. Na toto téma se zapomíná a myslím si, že je to škoda.
Štěpán Kudláček o sobě
Jmenuji se Štěpán Kudláček a na světě jsem již 22 let. Hrdě se řadím mezi studenty bakalářského studia na Pedagogické fakultě Univerzity Palackého. K mé budoucí aprobaci patří informační technologie a technická výchova. Učitelství se se mnou táhne již od základní školy a ať už budu jednou dělat cokoliv, vždy chci určitým dílem do vzdělávání přispívat. Učitelství, a to nejen techniky, je totiž příběh, za který rozhodně nepatří tečka.
Pedagogika však není jediná věc, kterou trávím čas. Dalo by se říct, že pokud nespím, tak jsem v jednom kole a nehorázně si každou chvíli umím užít. Miluji, když se naučím něco nového. Tady ta vlastnost mě přivedla až k různým projektům, které mou pedagogickou dráhu ještě více formovaly. Můj volný čas vyplňují procházky, cvičení a také bažení po neustálém zlepšování se.