Zajímáte se o místně zakotvené učení? Pokud ano, pak přijměte pozvání na akci pro pedagogy, již pořádá Místní akční plán Opavsko. Jednodenní konference na téma jak využít místně zakotvené učení v praxi nabídne zajímavé příspěvky hostů a konkrétní metodické podněty související s místně zakotveným učením.
Setkání přiblíží aspekty místního prostředí (přírodní, kulturní nebo historické souvislosti) jako jednotícího kontextu pro výuku a připomene principy místně zakotveného učení, jako je práce na konkrétních projektech, využívání místních témat a souvislostí, budování osobního vztahu k místu nebo mezipředmětovost, spolupráce a propojení se životem komunity.
Konference je určena pedagogům a vychovatelům 1. a 2. stupně ZŠ, SVČ a NNO.
Čas realizace: 9:00 – 14:30
Své místo si rezervujte zde: https://us02web.zoom.us/meeting/register/tZ0odu6tpzIqHNxwmi8wIeaFXysr_W0Tkupk
V případě dalších dotazů neváhejte kontaktovat garantku akce Bc. Kateřinu Skalíkovou (skalikova@masopavsko.cz)
Podrobnější program konference:
Když se učí o místě | Ing. Eliška Hájková – Středisko ekologické výchovy SEVER, Horní Maršov
Na cestě k sobě i k druhým, k přírodě, od tradic k praktickému životu | Mgr. Lenka Burešová – ZŠ Čeperka (Pardubický kraj)
Potenciál výtvarné výchovy pro budování vztahu k místu, kde žiji | doc. Mgr. Petra Šobáňová, Ph.D. – Univerzita Palackého v Olomouci
K učení jen počítač nestačí | Ing. Martin Kříž – Chaloupky o. p. s.
Bavte se a poznávejte s questingem | Mgr. Kateřina Kočí – Actaea – společnost pro přírodu a krajinu
Lokální dějiny a jejich místo ve výuce dějepisu / vlastivědy | PhDr. Jiří Neminář – Muzeum Hlučínska
Skutečný projekt je práce i učení / ZŠ Labyrint, Lhota u Opavy – Projekt Jedlý les
Skutečný projekt je práce i učení / Vitaminátor, Sosnová – Sadařova naučná stezka
Text: redakce a Místní akční plán Opavsko
Obrazová příloha: archiv Místní akční plán Opavsko
Comments