OrgPad je super nástroj pro studenty i učitele, tak co ho začít používat?
Kamil Kopecký
Kamil Kopecký patří k nejvýraznějším osobnostem Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci a vůbec světa vzdělávání a inovací. Jeho jméno je spojeno s úspěšnými projekty E-bezpečí nebo Digidoupě, Kamil Kopecký byl poradcem filmu V síti a je neúnavným inovátorem světa vzdělávání, nadšencem a autorem řady projektů a odborných prací na téma bezpečnosti a rizik elektronické on-line komunikace a využití digitálních technologií ve vzdělávání.
Všichni rodiče chtějí, aby jejich děti učili dobří učitelé, kteří je dokáží motivovat, aktivizovat a naučí je aktivně se učit.
Opakování – matka moudrosti, tak proč pravidelně ve školách neopakujeme učivo?
Učitelé, dodržujte prosím autorské právo! Citujte jak cizí texty, tak i použité obrázky!
Je Powerpoint synonymem pro frontální výuku? Ani náhodou!
Využití umělé inteligence při oponování kvalifikačních prací aneb Jak nám může pomoci Bing Chat
GPT3 se autorským právem nezatěžuje, nemusí
Psaní promptů jako klíčová kompetence aneb Jak zajistit, aby nám AI rozuměla
Mediální výchova není jen průřezové téma, naopak – je klíčovou součástí vzdělávání!
GPT3 nezvládá českou gramatiku a pravopis – příklady, na kterých si jazykový model vyláme zuby
Již brzy začne umělá inteligence chrlit seminární a kvalifikační práce a odhalit ji bude nemožné
Proč by evaluace pedagogů studenty na vysokých školách neměly být anonymní?
Midjourney – stručný úvod do umělé inteligence generující obrázky
Blokovat nebo neblokovat dezinformační weby? To je oč tu běží.
Komentář: Mají učitelé právo na šíření dezinformací mezi své žáky?
Přehození role učitele a studenta ve výuce budoucích učitelů (příklad z praxe)
Experimentování s blended learningem aneb Jak zlepšit kvalitu výuky na pedagogických fakultách
Komentář: Squid Game ohrožuje české děti! Nebo ne?
Proč se vlastně vzdělávat? A jak na to? Několik poznámek na okraj sešitu...
Měly by diplomové práce na pedagogických fakultách obsahovat výzkum?
Politika do škol patří! Přehlížením politických témat ve škole budujeme apatii mladých
MOHLO BY VÁS ZAJÍMAT
Ovlivní konverzační umělá inteligence mezilidské vztahy?
Co je ostrakizace v digitálním prostředí, proč k ní dochází, v čem je nebezpečná a jaké jsou následky a co s tím?
Projekt CEDMO znovu i na pedagogické fakultě
Digitální závislost: Fenomén současnosti
FactNinja poháněný umělou inteligencí je tu! Pomáhá analyzovat grafický obsah a odhalovat manipulační techniky a argumentační fauly – třeba v rámci předvolebních kampaní.
Tematická stránka upozorňuje na rizika spojená s netolismem